torsdag den 3. januar 2013

IKEA valg?





Vi trænger rigtig meget til nye stole og tæppe i spiseafdelingen og har været heldige at modtage et gavekort i julegave til IKEA. Har surfet lidt rundt derinde og er umiddelbart faldet for disse ting. Hvad siger I? Har I erfaring med nogle af modellerne - og hvad hulan er nu pænest, sort eller natur? Hvordan skal det kombineres og hvad er mest praktisk,..åhh...
Vi bliver nok alligevel en del klogere når vi står derude og kan se varerne live, men indtil nu drømmes og planlægges der :)

9 kommentarer:

  1. Den øverste stol er jeg også ret vild med, men kæresten syntes ikke den er pæn :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er vildt fin og heldigvis kan kæresten her lide den også :)

      Slet
  2. Den øverste har jeg også haft kig på fordi der ligesom er et lille armlæn hvilket er et stort must for mig :)
    De andre to er ikke lige min stil, jeg tænker lidt på min mormor når jeg ser dem *ha ha* ej no offence taken, men man skal jo være ærlig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det er fint at være ærlig :) favoritten er helt klart den med armlæn, men er spændt på hvordan den står ved bordet. Man kan jo nok ikke skubbe den helt ind...

      Slet
    2. Sådan tænker jeg også(!) og mine Ikea-udflugter har laaaange udsigter (bagsiden af ikke at bo i nærheden af noget som helst) *ha ha* men jeg læste lige på en anden blog(?) spørg ikke hvilken, men hun skrev at man bare sidder drøn godt i den....
      Spændt på at se hvad I vælger :)
      kh Libbie

      Slet
  3. Den første er klart fedest. Sådan nogle tror jeg da også jeg ønsker mig nu. Tak :)
    Kh. T

    SvarSlet
  4. Den første er klart den fedeste.
    Kh. Mosekonens Bryg

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mon ikke det blir dem...spændende...

      Slet